torsdag 6. mai 2010

Oppsop

Prokuksjonen har stoppet en smule opp i dét jeg strever meg gjennom evighetsprosjektet med å hekle på farmorlappe/ oldemorrute-teppet mitt (tidligere blogget om her!), som kommer til å bli et så tungt ulleventyr at jeg bare svetter ved tanken ... Men her er i alle fall litt smågreier som har blitt strikka og hekla fram på senvinteren:


Overknestrømper i ull med hullteknikk over mine H&M-strømpebuksebekledde skanker.

















Edit: Nå også i hvitt!


















Hekla sjal med matchende pulsvanter i alpakka!
Den nå heldige eier poserer på Internasjonalen.

















Bosniatøfler, eller hva jeg nå skal kalle det, i barnestørrelse i ull på dukkebein.
Ja! Det er mitt kjøkkengulv. Søttitallslinoleum for the win!

4 kommentarer:

  1. Takk for titten i bloggen din --- moro å se hva andre strikker :-)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Jeg etterlyste lange, svarte, strikkede hansker i bloggen min i dag, og ble tipset om at du tok i mot bestillinger.

    Vil du ta en bestilling fra meg på noen svarte, tynne, hansker i 100% ull som rekker nesten opp til albuen? I samme slengen kunne jeg gjeeerne tenke meg et par overknestrømper i ull med hullteknikk også.. Hvor mye vil du i så fall ta for det?

    Håper du kan hjelpe :)

    Ida Victoria

    SvarSlett
  3. Hei, Ida Victoria! Epostadressen min står under "om meg"-seksjonen, send meg en epost, så kan jeg gi deg et prisoverslag, og vi kan bli enige om hanskene! Har en del oppskrifter tilgjengelige.

    SvarSlett
  4. Wow.Digger de lange strømpene dine. Masse annet fint her også.Hilsen Elin

    SvarSlett