tirsdag 29. mars 2011

Marius FTW!

Ok, denne strikka jeg vel ferdig i januar en gang, så ingen skal påstå at jeg beveger meg med lynets hastighet her i min smale lille bloggverden. Men det minimerer ikke det faktum at jeg fortsatt sprekker litt av stolthet, og mener bestemt at dette plasserer meg høyt oppe på min egen skillshimmel, affal!

Her er mariusgenseren med meg i, og som dere kan se av tommelføringen, er jeg ganske fornøyd!


Og her er samme genser, men uten meg i:


Og, nei, den er ikke blå, sånn som de er originalt, den er svart. Det er bare dette fancy lille poladroid-verktøyet som får det til å se sånn ut på det siste bildet.

5 kommentarer:

  1. Den var jammen fin!
    Jeg strikket en Mariusgenser til meg selv for 2 år siden i ribbestrikk. Den ble fin den, med noen sjarmerende småfeil ;)
    Men nå har jeg lyst på en ny en... med rund og vid hals. De er bare såååå fine.
    Din ser ut til å være i perfekt str for deg :) Deilig å avslutte en sånt prosjekt :D

    SvarSlett
  2. Tusen takk!
    Med ribbestrikk? Ikke i diagrammet, da vel? Spennende.
    Ja, den sitter veldig pent over skuldrene, men er litt stor over ryggen og magen. Håper litt ullvask og damping fikser den biffen! :)

    SvarSlett
  3. Forresten, oppskriften til denne kjøpte jeg fra Sandnesgarn, om du er nysgjerrig. Jeg burde kanskje ha skrevet det i blogginnlegget, men nå skriver jeg det her! ;)

    SvarSlett
  4. Så flink! Takk for sist også! Veldig hyggelig.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Og takk det samme! God mat og hyggelig selskap. :-)

      Slett