tirsdag 28. april 2009

Varm på føtta

Varm i sjela!

Moren min lærte meg å strikke sokker for flere år siden. De sier det, at det er en utdøende ting, noe som forsvinner etterhvert som våre mor- og farmødre legger på røret.
Jeg slår mitt slag for at sokkene/strømpene/labbene/laddene får leve videre, ikke bare i sin klassiske form, men utfolde seg og både være noe tradisjonsrikt som får det til å kile i melankolien, eller noe morsomt og annerledes og progressivt.
Ja, sokker liksom, sier kanskje du. Men tenk så varm du blir på føtta da!


El classico with a twist!













Glattstrikka sokker med noe høy stolpe













Sånn omtrent nesten knesstrømper med hullstrikk i stolpen



















Strømper herfra til evigheten! Punk's not dead!

8 kommentarer:

  1. Me like! Når og hvor stiller du deg opp på et marked?

    SvarSlett
  2. Jeg skal se om jeg ikke får i gang litt produksjon, og ser om det er noe ledig på Blå i løpet av sommeren!
    Skal prøve å få i gang litt heklelueproduksjon, det tror jeg blir litt mer sesongriktig ;)

    SvarSlett
  3. Dritfete!!!!!!
    Hadde jeg hatt lange, slanke bein, hadde jeg bestilt et par!!!

    SvarSlett
  4. Behøver vel ikke å ha det, vel. Hva med et par svarte? ;)

    SvarSlett